Klapa Maslina u Tivtu


U organizaciji Hrvatskog nacionalnog vijeća Crne Gore, u Tivtu održan koncert šibenske klape Maslina

Lijepa moja

Pitaju me svud po svijetu

gdje su moji korjeni

ja im kažem ponosito

tu gdje dom je hrvatski

pitaju me al´ ne znaju

koliko mi značiš ti

pa se čude što sam sretan

kad o tebi govorim

Lijepa moja

pjevam jer te volim

pjesmu ovu, pjesmu ljubavi

U srcu mome kuća je kamena

obala snova, loza i maslina

neka svi znaju

da meni si suđena

voljena zemljo ti si mi jedina

Nije čovjek kao rijeka

on se vraća izvoru

jer mu ljubav grudi grije

prema rodnom ognjištu

 

Evo mene moji ljudi

Dobra vam bila večer prijatelji moji
ko će izmišati karte ako nas nima
Sidimo noćas kraj stola
a vidim da nima nas pola
al´ pisme naše su zauvik tu…

Evo mene moji ljudi doša sam vam na bevandu
još je živa naša loza još se penje uz verandu
Evo mene lipi moji bili galeb neka leti
oduvik je bila pisma Dalmaciji zakon sveti
Čuvaj sine moj, maslinu i škoje
kada zaspem ja pamti riči moje

Dobra vam bila večer prijatelji moji
ko će izmišati karte ako nas nima
Sidimo noćas kraj stola
a vidim da nima nas pola
al´ pisme naše su zauvik tu…

Evo mene moji ljudi doša sam vam na bevandu
još je živa naša loza još se penje uz verandu
Evo mene lipi moji bili galeb neka leti
oduvik je bila pisma Dalmaciji zakon sveti
Čuvaj sine moj, maslinu i škoje
kada zaspem ja pamti riči moje
kada zaspem ja pamti riči moje

ŠIBENSKA NOĆ

U zalivu malom tom

Šibenik spava

Nad njim se spušta noć

Ponoćna tama

Na rivi te čekam ja

Kad ćeš mi doći

Uživat ćemo mi

U šibenskoj noći

Al´ gle, divnog mjeseca sjaj

Što obasjava kraj

Divni moj zavičaj

Taj spomen ću nositi ja

U srcu svome

Taj divni Šibenik grad

I naše more

 LINKOVI

Službeni blog klape Maslina

http://www.klapa-maslina.bloger.hr/

 PRESLUŠAJTE  NOVI  ALBUM

VITAR S MORA

Odgovori

