Ljetne teme


Skokovi u vodi

…U tim prkosnim izazovima,

Pred pomahnitalim maestralima,

Siluete mladosti,  igrom zanosnom

Obalama usnulim život dozivaju!…

Dragi moji iz 60 i neke,

sunce i more skide nam zimske velete,

i zatvorenim škurima pokucaše pomahnitale marete…

I sada tu, pred ovim zamahom  mladosti,

što se obalom maestralima predaju,

i život pozdravljaju,

tražim pontu našu, gdje smo pasane stađune

za bovu vezivali.

Hodam obalom mojom, tražim pod felcadom morskom…

gdje li su nam oni snovi kušinima usnuli,

gdje li su nam sad oni jarboli u zaboravu potonuli,

gdje li smo fundali sve one serenade, sve one balade,

sve one korake pod sjenama ferala,

i bokune zanosne pjesme mornara?

Na šufitima škrinje muraje prepune,

duše nam za bitvu vezane,

a mi ovdje u ovom mandraću zaplekani

vapore pozdravljamo i umufane dane guramo.

Stađun po stađun…

uz zvon kampanjula,

s gaetama potonulim do korduna,

životom pendulamo i čežnjivim vogadama Boku milujemo.

Jesmo  li samo putnici umorni što bonaci strijeme…

Živimo li u sjenci palmi poput bezimenog galeba,

u plahovitom letu koji trag ne ostavlja!

Ipak ostajem tu…

na toj obali…u toj istoj sjeni…

pontama dobrotskim,

tražeći drage moje iz 60 i neke,

ne bi li im možda neki trag u pjeni ime urezao,

ili bokunom šperance val zasjekao,

ili možda, zamahom vjetra na skok ih namamio.

Možda mi ipak ostanu samo sjene mladosti  nove o vremenu ovom da zbore.

Dragi moji iz 60 i neke,

čekam na vaš skok u vodi…

                

Jedna misao o “Ljetne teme

Odgovori

